No limit spray på textil?

Hur bra håller sig No limit färgen kvar på textil?

Kommentarer

  • Hej Tom,

    Tack för din fråga!
    No Limit går att spraya på textil med och det håller bra, både ute och inne och tål väder och vind. En ev impregnering eller annan behandling av tyget kan dock påverka hållbarheten.
    Ska textilen kunna tvättas, så rekommenderar jag istället någon av våra textilfärger, finns både för dekormålning och för hel infärgning. Den sprayade färgen försvinner inte vid tvätt, men kan krackelera och mattas av, en textilfärg håller bättre i längden.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor!

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela
    Product Development