Vad behöver jag för att börja nåltova?

Jag skulle villja börja nåltova. Vad behöver man? Har ni material till det? Har ni länkar eller beskrivningar på hur man gör?
Mvh Linda

Kommentarer

  • Hej Linda
    Kul att du vill testa på att nåltova. Vi har ett kit med 3 filtnålar och en nålplatta (723650) som du skulle kunna börja med. Materialet du använder är vår Nepal ull tex (727549) vi har även kit med små nystan av olika färger. Du hittar alla färgerna om du söker på Nepal ull på vår hemsida.
    Det kan vara lättare att fästa ullen på en stomme. Vi har många olika former av styrolit som du kan testa t ex (102049)
    Lycka till
    MVH Helena
    Helena Product Developer