Vilka nålar passar till små pärlor?

Hej jag undrar vilken nål är det som jag behöver till TOHO beads och andra liknande små pärlor som jag vet att ni har i er affär..

för jag köpte beading thread TOHO för ett tag sen. men jag undrar om ni har nålar som passar till dessa pärlor och tråd.
Artikelnummer 970703
Artikelnummer 311739
Artikelnummer 590045

Mvh

Margaritha

Kommentarer

  • Hej Margareta,
    Tack för din fråga!
    Vi har en pärlnål som heter 310504 som är jättebra och lätt att använda.
    Om du ska pärlväva kan jag verkligen rekomendera 515435. Dessa nålarna är jätte tunna och böjliga så de fungerar väldigt bra till Toho pärlor
    Ha en bra dag

    MVH Helena
    Helena Product Developer