Miniatyr grill

Hej jag undrar om eran miniatyrgrill tål värme som ett stearin ljus under? Kommer färgen att lossna eller liknande?
Hoppas ni har en fortsatt bra dag!

Kommentarer

  • Hej Linn,

    Tack för ditt mejl.
    Vi kan inte rekommendera att använda grillen ihop med stearinljus, då det kan frigöras ämne från färgen om man värmer på den.
    Denna grill och våra andra miniatyrer är enbart tänkta att användas i dekorativt syfte.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development