Var hittar jag era materialsatser ?

Hej, saknar era fina materialsatser ex till jul, påsk som har varit borta länge !
Har passat bra i min verksamhet. Undrar varför dom kommit bort kan man få tag i sådana nån annanstans ?
Med vänlig hälsning,

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Tack för ditt mejl. Vad roligt att du är intresserad av våra materialsatser/ DIY kit!
    Dessa finns fortfarande i vårt sortiment. Om du går in under Barn & Junior, DIY kit, så ligger alla våra kit under respektive högtid.
    Lycka till och ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Annika

    Product Development