Finns det marmoreringfärg?

Det ska finnas något pulver att blanda i vatten och sedan kan man hälla i färger och göra mönster på vattenytan och därefter lägga på ett papper för överföring av mönstret.
Har ni sådant pulver, vad använder man för sorts färg och ska det vara någon speciell typ av papper?

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för att du hörde av dig till oss!
    Ja, vi har en sådan färg, det ligger i ett set med både färger och pulver i samma set: 349093

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Ingela

    Product Development