Male på stein

Hva slags maling anbefaller dere til å male på stein, som ungene tar med seg hjem?

Kommentarer

  • Hei Lisa,

    Er det bare fargen som man vll ha vil jeg anbefalle Pano Paint Basic 10x5 ml, det er samme maling som vi har i vårt kit DIY - Kit mal på stein o 😀Malingen er testet og godkjent for barn.

    Ønsker dere en hyggelig sommer.

    Vennlig hilsen
    Lisa

    Panduro
  • Hei! Jag ska male eller tegne på stein. Ganske smått. Hva kan jag bruke (malling eller tusjer?)
    Ønsker tips!
  • Hej Janna,

    Takk for dit spørsmål!
    Om det ikke er barn som skal male, så skulle jeg enten anbefalle Posca penner som finnes i mange farger og spissbredder, eller så kan man male med pensel og  Hobbylakk , som finnes i matt og blank finish. Anbefalt  penselsett
    Lykk til med stein arbeidet!
    Ingela
    Panduro