Måla kubbspel, vilken färg ska man ha?

Hej! Jag undrar vilken färg som ni rekommenderar att man använder för att måla ett kubbspel i trä samt vilket lack? Tack!

Kommentarer

  • Hej Angelica,

    Tack för ditt email!
    Du kan använda en utomhusfärg t ex Vintage Outdoor färgerna eller de mindre burkarna i Outdoor Craft print ( räcker mer till dekormålning). Lack finns i Vintage Outdoor serien.
    Hobbylack fungerar också om Kubb spelet inte står ute hela tiden.

    Varmt välkommen tillbaka om du har ytterligare frågor!
    Ingela
    Product Development