Hvilken limpistol passer til barn?

Jeg lurer på om dere selger limpistoler som passer til en 6 åring som elsker å å være kreativ. En som er trygg å bruke?

Kommentarer

  • Heji!
    Takk for dit spørsmål.
    Vi syntes absolut att din 6-åring kan bruke den typen som vi kaller Limpistol Mini (low temp) f.eks. denne. Viktigt å
    tenke på er att spissen og limmet blir veldig varmt. Lær barnet hvordan man gjør og ha de under oppsikt når limpistolen brukes.

    Lykke til med fremtidige prosjekter.

    /Marcus
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs