lim til sten?

hej,

kunde spørger om der er noget lim der tørre hurtigere end 24 timer til brug af sten?

Hilsen Casper

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du tog kontakt med oss!
    Vi har lite olika alternativ till att limma sten:
    220560 Stenlim, fäster efter 30 min, men är helt genomtorrt efter 24 timmar
    107949 Loctite Extreme Repair, fäster efter 30 min, men behöver också torka i 24-48 timmar( beroende på mängd) innan det är helt torrt.
    Är det mindre stenar kan kanske ett 220570 Super Glue gel torka snabbare än 24 timmar (genomtorrt).
    Det snabbaste torktiden har nog en 514002 Limpistol Standard, men det beror lite på ditt användningsområde. Limmet är genomtorrt, så fort det har svalnat.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela

    Product Development