Lim till plast?

Hej! Undrar om ni har något lim till plast? Är till ett modellbygge.

Kommentarer

  • Hej Lina,

    Tack för din fråga!
    Vi har ett speciallim för plast: 107480 , det limmar de flesta plaster. Vi har även 107481 Super glue Precision, som har en extra lång spets, limmar dock ej epolyetylen och polypropylen.
    220570 Superglue gel är ett lite mer tjockflytande superglue som limmar det mesta.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela

    Product Development