Välkommen till vårt kundforum!
Här kan du söka, ställa och få svar på dina frågor.
Uppge alltid artikelnummer vid produktfrågor.
Kontakta oss på Customer Care vid leverans- och reklamationsfrågor.
Allt vi gör på Panduro bygger på glädjen du känner när du skapar något med dina händer. Inte för att du måste, utan för att du helt enkelt inte kan låta bli. När du skapar berättar du vem du är, samtidigt som du utmanar din kreativitet.
Därför fortsätter vi på Panduro ständigt att jobba för att du ska kunna förverkliga dina drömprojekt och få utlopp för din kreativitet.
God fortsättning!
Vi har tagit bort leveranser till butik för att inte skapa paketköer på grund av Covid19. Vi arbetar istället på att ta fram fler och mer prisvärda fraktalternativ för hemleverans. Så snart vi har ett datum för lanseringen av dessa kommer vi att lägga ut det här i FAQ´n.
Med vänliga hälsningar
Lenita
Tack för att du skriver till oss och för dina synpunkter som vi gärna tar med oss.
P g a rådande situation i samhället med covid-19 har vi valt att inte erbjuda leverans till butik för att minska köer och för många samtidiga besökare. Däremot hjälper butiken dig gärna att samla ihop de varor du önskar eller om möjligt beställa hem en artikel som kanske inte finns i butiken för tillfället. Du gör då en överenskommelse direkt med butiken. Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker och du är varmt välkommen att kontakta den butik som ligger i din närhet.
Vi kommer även inom kort att kunna erbjuda fler hemleveransalternativ i web-shopen.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Tack för ditt meddelande!
Nej, det är fortfarande inte möjligt att välja leverans till butik.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Vänliga hälsningar,
Tack för ditt meddelande!
Vi har i dagsläget ingen information om när/om hämta i butik kommer att finnas som leveransalternativ.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Mvh, Anna
Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss. Butiken hjälper dig gärna att beställa hem om det är något du söker som de inte har hemma. Du gör då ditt köp i butiken,
Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker
Ha en fortsatt bra dag och välkommen åter!
Med vänlig hälsning,
Man får väl helt enkelt handla från amazon. Brännarpennan man köpte från er finns exakt samma penna på tyska amazon för 140kr medan ni tar betydligt mer... så det dags att byta var man handlar från helt och hållet.
Tack för ditt inlägg. Vi tar med oss dina synpunkter till ansvariga.
Trevlig helg!
Med vänlig hälsning,