Går det att få leverans till butik?

Går det att få leverans till butik? Det dyker inte upp som val i kassan.

Kommentarer

  • Hej Elin!

    God fortsättning!

    Vi har tagit bort leveranser till butik för att inte skapa paketköer på grund av Covid19. Vi arbetar istället på att ta fram fler och mer prisvärda fraktalternativ för hemleverans. Så snart vi har ett datum för lanseringen av dessa kommer vi att lägga ut det här i FAQ´n.

    Med vänliga hälsningar
    Lenita
    Lenita Customer Care
  • Dåligt att inte kunna välja leverans till butik tills ni erbjuder billigare frakt tycker jag
  • Hej Anita!

    Tack för att du skriver till oss och för dina synpunkter som vi gärna tar med oss.

    P g a rådande situation i samhället med covid-19 har vi valt att inte erbjuda leverans till butik för att minska köer och för många samtidiga besökare. Däremot hjälper butiken dig gärna att samla ihop de varor du önskar eller om möjligt beställa hem en artikel som kanske inte finns i butiken för tillfället. Du gör då en överenskommelse direkt med butiken. Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker och du är varmt välkommen att kontakta den butik som ligger i din närhet.

    Vi kommer även inom kort att kunna erbjuda fler hemleveransalternativ i web-shopen.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • går det nu 2022 att få leverans till butik?
  • Hej Renate,

    Tack för ditt meddelande!
    Nej, det är fortfarande inte möjligt att välja leverans till butik.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Vänliga hälsningar,
  • När ska ni återinföra att välja en butik som leveransställe? Ni hade det innan pandemin men nu så bör ni väl återinföra det när allt har återgått till det normala.. panduro butikerna är välfyllda så det bör inte vara ett bekymmer längre..
    Maja
  • Hej Maja,

    Tack för ditt meddelande!

    Vi har i dagsläget ingen information om när/om hämta i butik kommer att finnas som leveransalternativ.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Mvh, Anna
    Panduro
  • Så himla trist at ni inte har att man kan komma till butik och hämta.en fråga mer vad är det med gula orange röda prickar??
    Dorthe Kaldaras
  • Hej Dorthe!
    Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss. Butiken hjälper dig gärna att beställa hem om det är något du söker som de inte har hemma. Du gör då ditt köp i butiken,

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker

    Ha en fortsatt bra dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Hela poängen med click and collect var att underlätta för köparen att man inte kan svara på när click and collect ska återinföras är ju komiskt.
    Man får väl helt enkelt handla från amazon. Brännarpennan man köpte från er finns exakt samma penna på tyska amazon för 140kr medan ni tar betydligt mer... så det dags att byta var man handlar från helt och hållet.
    Maja
  • Hej Maja!
    Tack för ditt inlägg. Vi tar med oss dina synpunkter till ansvariga.

    Trevlig helg!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care