Till senaste kommentaren

Kan jag skicka min order till någon annan?

Kan jag skicka min order till någon annan, alltså en annan leverans adress men fakturan går till mig?
Anna Johansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Tack för din fråga. Ja, du kan själv ändra namn på mottagaren och leveransadress när du lägger beställningen.Tänk på att även ändra mobilnummer så att den personen som ska hämta paketet får aviseringen. Det är viktigt att den personens namn som ska hämta paketet står som mottagare annars fungerar det inte.

    När du kommer till betalningen, ska du behålla ditt eget personnummer + mejladress så kommer Klarna be dig bekräfta med hjälp av Mobilt Bank ID. Detta för att ingen ska kunna beställa i någon annans namn.


    Lycka till och välkommen med din beställning!

    Med vänlig hälsning
    Kerstin
  • Svårt att hitta rubrikens för att ändra mobilnummer och annan mottagare
    Inge
  • Hej Inge!

    Tack för att du kontaktar oss. Du ändrar namn och mobilnummer där ditt eget namn står angivet ( mottagarens namn) Det viktiga är att du behåller ditt personnummer och din egen mejladress. Klarna kommer att be dig godkänna betalningen med Mobilt Bank-ID.

    Hoppas att denna information kan hjälpa dig. Behöver du mer hjälp och information är du välkommen att ta kontakt med oss på Customer Care på telefon 040-223070.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin
  • Nej
    Det går inte att ändra lev adress när man betalar med Klarna
    ni får faktiskt testa själva innan ni går ut med osanningar. Om man ändra ngt så ändras även betalaren!!!!
    Pär B
  • Hej Pär!

    Tack för att du hör av dig till oss och för dina synpunkter som vi gärna tar med oss.Vi själva har provat att beställa till annan mottagare vid flertalet gånger och det ska fungera fint men kommer att undersöka ärendet igen. Det är viktigt att namnet på mottagaren och mottagarens adress samt mobilnummer ändras men att du behåller ditt eget personnummer och mejladress. Klarna kommer därefter att fråga efter Mobilt Bank ID för att verifiera betalningen och bekräfta beställningen.

    Den person som ska ta emot paketet måste stå som mottagare tillsammans med tillhörande adress och det mobilnummer som transportören ska avisera till när paketet är på väg.

    Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på Customer Care om du har ytterligare frågor etc kring en specifik beställning. Du når oss på telefon 040-223070 eller mejl customercare@panduro.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag !

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Det här gör man inte om man använder klarna som betalnings medel
    "Det är viktigt att namnet på mottagaren och mottagarens adress samt mobilnummer ändras men att du behåller ditt eget personnummer och mejladress. Klarna kommer därefter att fråga efter Mobilt Bank ID för att verifiera betalningen och bekräfta beställningen."

    Jag utgår i alla fall att det är mina uppgifter som ska stå där.
    Gör om gör bättre.
    Pär B
  • Hej Pär!

    Lycka till, hoppas det ska lösa sig på ett bra sätt för dig annars är du varmt välkommen att höra av dig enligt ovan till oss på Customer Care.

    Önskar dig en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.