Hur länge ligger paketet kvar hos ombud?

Hej, hur länge ligger paketet kvar hos ombud?

Kommentarer

  • Hej Sara!
    Tack för en bra fråga. Ditt paket ligger kvar 14 dagar om du har valt DHL som utlämningsställe för ditt paket innan det går i retur till vårt huvudlager. Här hittar du information vad som gäller för övriga leveransalternativ.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Mitt paket ska levereras med bubee, de har nu slarvats bort av företaget vilket innebär att mitt lilla barnbarn inte kommer att få sin julklapp i tid. Varna alla kunder för att anlita detta budföretag!

    Ann Lundqvist
  • Hej Ann, Tack för att du kontaktar oss!
    Jag ser på din spårningslänk att ditt valda skåp för tillfället är fullt,via appen kan du välja ett annat skåp för snabbare leverans.
    Ha en fin dag!
    Mvh, Panduro Customer Care
    Panduro