Leverans

Hej
Jag undrar om det går att leverera från butik till butik. Om en vara är slut i en butik men finns på ett annat ställe finns det möjlighet att få den till önskad butik?

Kommentarer

  • Hej Lejla,

    Tack för ditt mail!
    Vi kan i dagsläget inte erbjuda leverans från butik till butik, däremot så fungerar det för butiken att beställa hem åt dig, om det är något specifikt du önskar som är slutsålt eller av annan anledning inte finns. Så testa att prata med personalen i din närmsta Panduro-butik så hjälper de dig på bästa sätt.

    Ha en trevlig dag!
    Mvh,
  • Jag saknar våra saxar som beställde den 5/5
    Häls Hans
  • Hej Hans!

    Tack för att du kontaktar oss och vi beklagar det som inträffat. Vi ser att du varit i kontakt med oss idag och fått hjälp med att beställa nya saxar.

    Ha en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care
  • Jag har inte beställt några nya saxar, bara meddelat att leveransen har förkommit. Kommer det inte vill jag naturligtvis ha en ny leverans eftersom saxarna är betalda.
    Mvh Hans Westman

  • Hej Hans!

    Tack för att du hör av dig igen. Jag ber om ursäkt att jag uttryckt mig otydligt. Saxarna är redan betalda precis som du skriver och vi har bara beställt ut nya till dig då det tyvärr verkar som att ditt paket har kommit på villovägar. Inga extra kostnader tillkommer och vi beklagar det som hänt.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care