Vad kan jag lämna tillbaka i butiken på öppet köp?

Jag har köpt färger, penslar, flirtkulor mm i en fysisk butik. Vad av det kan jag lämna tillbaka på öppet köp?

Kommentarer

  • Hej !

    Tack för en bra fråga. Du har 30 dagars öppetköp på alla obrutna förpackningar. Tänk på att ta med ditt kvitto när du går tillbaka till butiken.

    Trevlig helg och välkommen åter!
  • Hej jag köpte ett posca penna men den läcker o tappat halva färgen pga de är det nått man kan få nytt eller lämna tillbaka
    lim
  • Hej!
    Tack för din fråga och vi beklagar att pennan inte fungerar som den ska. Du är varmt välkommen tillbaka till butiken så hjälper vi dig med reklamationen. Tänk bara på att ta med ditt kvitto tillsammans med pennan.

    Ha en bra dag!

    Vänligen,

    Kerstin Customer Care