Lacklim medium 500 ml

Hej jag har tittat på eran produkt; Lacklim medium 500 ml

Frågan är om det går att använda den till "sampling" på sten?

Kommentarer

  • Hej Mikael,
    Så kul att du ska göra sampling!
    Ja, det går att använda artikel 220563 till sampling/bildöverföring. Det är lite svårare på sten, man får bara vara jätteförsiktigt när man gnuggar av överskottspappret så inte motivet följer med eftersom stenen inte är ett sugande material. Tänk på att utskriften måste vara från en laserprinter eller kopiator, inte från en bläckstråleskrivare.
    Lycka till med ditt projekt!

    Ingela
    Product Development