Bildöverföring, vilken produkt använder man?

Vad skall jag använda för lim om jag vill kopiera ett foto som jag har skrivit ut till ett papper med toner och vill kopiera det på en träskiva?

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Jag är lite osäker på viken teknik du syftar på.
    Kan det var Bildöverföring, man gnuggar över motivet från en utskrift, tidning etc?
    I så fall går det bra att använda denna produkt: 220563 som är ett kombinerat lack/lim.
    Motivet fästs på ytan som ska dekoreras med lacklimmet med bildsidan nedåt mot ytan. Limmet ska vara jämnt fördelat. Tryck ut alla luftbubblor, se till att inget lim hamnar på den vita sidan av pappret. Låt torka, sedan gnuggar man bort det vita pappret med en fuktig svamp eller fingret , MYCKET försiktigt, tills bilden framträder.

    Trevlig helg!
    Ingela
    Product Development