Kontaktplast

Får inte fram Hur jag beställer längden på plasten, lr är den på 2 meters rullar

Kommentarer

  • Hej Margareta,

    Tack för att du hör av dig till oss.
    Det beror lite på vilken kontaktplast det är du vill ha.
    En del säljs per löpmeter. (Då står det längst bak i texten: Pris per meter)
    Vill du då ha 2 meter, så beställer du 2 st av denna produkt.

    Några säljs på rulle, med 2 meter. (Då står det Längd: 2 meter/ rulle)
    Hoppas att detta var till någon hjälp.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development