Kommer Broderikit Solsystem tillbaka i lager?

Hej!

Jag är intresserad av att köpa er produkt Broderikit Solsystem Ø18 cm, men i skrivande stund verkar den vara slut i princip överallt. Jag undrar därför om varan kommer att komma tillbaka i lager och, om så är fallet, om det finns någon estimering på när?

Med vänliga hälsningar,
Ida Aronsen

Kommentarer

  • Hej Ida,
    Tack för din fråga.
    Tyvärr kommer inte broderiet solsystem in igen. Vi uppdaterar ständigt sortimentet.
    Detta kit kommer att ersättas av ett annat kit i samma storlek.

    MVH
    Helena
    Helena Product Developer