Keramiklera

Vet att ni är återförsäljare för Cebex keramikprodukter, i alla fall någon butik i Stockholm. Gäller det alla Panduro butiker, att man kan be er ta hem speciella varor från Cebex?

Kommentarer

  • Hej
    Mina kollegor som kan svara på dina frågor kommer tillbaka från semester nästa vecka, jag måste be att de får återkomma till dig.
    Mvh, Synnöve
    Product Development
  • Hej Marie,

    Tack för ditt mejl. Om det är varor som vi har i sortimentet, så kan du höra med butiken om de beställa hem dom till dig.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development