Har ni kartongpapper?

Hej! Min dotter gillar att rita/måla på hård kartong. Min fråga är om kartong papper som ni säljer är av hårdare kartong? Har köpt tidigare på en annan affär och det var
tacksam för svar.
Mvh
Annelie

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    Tack för din fråga,
    Vi har "skyltkartong" som är en stadig kartong (2 mm tjock) och går att måla på med akrylfärger. Du hittar den här
    Vi har även en mindre som är lite tunnare (1,5 mm) som du hittar här

    Trevlig kväll!
    Mvh Annika
    Product Development