Vad behöver jag för att göra en komplett käpphäst?

Vad behöver jag beställa för få ett komplett käpphästkit? Alltså att det ska gå att göra en färdig käpphäst med alla delar?

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Tack för att du hör av dig till oss. Vad roligt att du är intresserad av att göra en käpphäst. Du behöver:
    * En häststomme, de finns i olika färger: Käpphäststomme
    * Garn till manen, exempelvis Mollygarn
    * Ögon, som man kan göra utav filt eller med ögon av glas, ​Ögon​​​
    * Lim eller limpistol för att limma fast ögonen.
    * Nål och tråd för att sy fast manen.

    Vi har massor av inspiration och filmer på hur man tillverkar sin häst, i olika varianter. Där finns också listor med det material som man behöver. Det hittar du här: Inspiration käpphäst
    Vi har även massor av roliga tillbehör till din häst, grimmor, träns, täcken mm. Samt en Käpphästskola .

    Hoppas att detta kan vara till hjälp och lycka till med din häst.
    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika

    Product Development