Kan jag få hemleverans till mitt paket?

Hej!

Javisst, nu har vi hemleverans!

För att öka flexibiliteten för våra kunder har vi nu infört möjligheten till hemleverans. Det innebär att du som kund kan välja att få dina produkter levererade direkt hem när du beställer från panduro.com - enkelt, smidigt och tryggt.

Kostnad för hemleverans är 89 kr inom Sverige.

Vänliga hälsningar från oss på Panduro

Panduro

Kommentarer

  • Bra, svar delvis på min fråga. I Leveransvillkor för hemleverans står det att inbärning ej sker. Men vad menar ni, husets ytterdörr eller lägenhetens dörr? Det finns portkod och hiss.

  • Hej!

    Tack för din fråga. När du väljer hemleverans kommer du att få välja när du vill att ditt paket ska levereras. Om du bor i lägenhet att det viktigt att du uppger din portkod och telefonnummer när du gör ditt val. Då ställs ditt paket utanför din lägenhetsdörr.

    Du kommer att få ett SMS av PostNord innan ditt paket körs ut och där väljer du vilken tid och dag som passar dig.

    Hoppas denna information kan hjälpa dig. Ta gärna kontakt med oss igen om du har fler frågor.

    Vi önskar dig en trevlig dag och välkommen åter !

    Med vänlig hälsning,
  • Leverans till utlämningsställe för exempelvis Postorder. Vad är då kostnaden?
  • Hej Curth!

    Tack för din fråga. Om du väljer att hämta ditt paket hos utlämningsstället är priset 49 kr. Är din order 599 kr eller därutöver är frakten gratis. Du kan även välja att hämta ditt paket i någon av våra butiker om du har en Panduro-butik i närheten där du bor. Då är frakten gratis om din order överstiger 100kr.

    Välkommen med din beställning!

    Med vänlig hälsning,
  • hello there,

    Do you ship outside of Sweden?

    Thank you,
    Natalia
  • Hello,

    Thanks for contacting us.

    At the moment we ship to Denmark, Norway, Netherlands and Belgium.
    Please let us know if we can help you.

    Have a nice day and welcome back.

    Regards,
  • Hej!
    Går det att beställa varor som hemleverans till någon annan?

    Tänkte köpa en överraskning till sonen som bor i en annan kommun.
  • Hej Veronica!

    Tack för en bra fråga. Visst kan du beställa produkter till en annan persons adress. Det viktiga är att namn och adress på den som kommer att hämta paketet alternativt ska få paketet levererat hemma står som mottagare. Det är även viktigt att ange det mobilnummer som du vill ska få aviseringen när paketet finns klar att hämta eller när PostNord ska ta kontakt för överenskommelse om hemleveransen.

    Ta gärna kontakt med vår Customer Care om du behöver mer hjälp, 040-223070 eller customercare@panduro.se

    Varmt välkommen med din beställning!

    Med vänlig hälsning,
  • Om jag bara beställer pennor går det att  få dessa skickade som brev så att de delas ut i brevlådan?

  • Hej Ingegerd!

    Tack för din fråga. Nej, i dagsläget kan vi inte erbjuda detta utan alla våra sändningar ska vara spårbara och skickas som paket till ombud eller som hemleverans. Detta som en trygghet både för dig som kund och oss som leverantör. Vi tar med oss din synpunkt i vårt fortsatta arbete att hitta olika leveransalternativ.

    Om du bor i närheten av en butik hjälper butikspersonalen dig gärna för att underlätta ditt köp i nuvarande situation med covid-19.

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker.

    Hoppas det kan lösa dig på ett bra sätt för dig.

    Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,