Julpapper

Hej! Får ni in mer julpapper i lager än de som finns på sajten idag 4 december? Det fanns några fina papper innan Black Friday-veckan som inte finns kvar på sajten längre. Tack för hjälpen! Med vänlig hälsning, A-L

Kommentarer

  • Hej !

    Tack för din fråga. Nej, vi kommer inte att få in mer julpapper än det som finns på webben innan jul. Vi har haft en betydligt större efterfrågan detta året på våra julpapper vilket är jätte-roligt men tyvärr har många tagit slut. De papper som finns kvar hittar du på webben och alla är inte slut :-)

    Hoppas du hittar något som passar dig.

    Vi önskar dig en fortsatt fin dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,