Julkulor 730250

Gick till butiken för att köpa dessa och där fanns då en förpackning. Men de som var i den var i plast. Det står "klart glas". Är dom inte av glas?

Kommentarer

  • Hej Mathilde,

    Tack för ditt mejl. Dessa julkulor ska vara och är av glas. Så det låter märkligt att de som låg i förpackningen du tittade på var av plast.
    Be gärna butikspersonalen om hjälp nästa gång du är i en butik, ifall det är något du undrar om.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development