Julkort

Hej! Jag undrar om ni kommer få in färdiga satser med julkortspyssel i år? När kommer de komma i butik i så fall?  Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Christine,

    Tack för att du hör av dig till oss. Tyvärr så tar vi inte in några nya färdiga julkortssatser detta år. Men vi har våra fina baskort med kuvert. Och massor av fina stickers mm som man kan använda till att göra sina egna julkort.

    Ha en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development