Jewellery start & repair kit

Enligt produktbeskrivningen på er hemsida ska paketet innehåll:
1 kombitång, 136 smyckedelar, 4 kedjor (180cm), 2 Wire (200cm), 3 smycketrådar (204cm) och 2 nålar.

Det är inte alls vad asken innehåller nu när vi kommit hem med den, ni bör kolla över detta.

Kommentarer

  • Hej Emma!
    Jag har kikat på ett paket från lagret nu och allt verkar stämma. Men om du fått något annat i ditt paket så tycker jag att du ska reklamera det. Då har du kanske tyvärr fått ett som är fel packat och då ber vi om ursäkt för det. Se bild nedan om hur det ska se ut.

    Hör gärna av dig igen om du har fler frågor.
    Ha en fin dag!
    Malin

    Product Development