Jag kan inte hämta mitt paket, vad händer nu?

Hej !

Försändelserna ligger kvar hos utlämningsstället eller i våra butiker i 14 dagar sedan skickas det i retur. Så snart returen kommit till oss krediteras din order och vi kontaktar även Klarna som sköter din återbetalning eller justerar din faktura.

Med vänlig hälsning,
Panduro

Kommentarer

  • Hei , jeg har bestilt noe hos dere. Men jeg har byttet Mail adress. Og jeg håper dere kan sende til denne da den gamle ikke er i bruk . lisen1960@iclaud.com
  • Hej Anne lise,

    Tack för att du kontaktar oss. Vilket ordernummer har du fått av oss eller vilken
    e-mailadress använde du när du beställde ?
    Vi undersöker gärna ditt ärende närmare.

    På återhörande,
    Kerstin
  • Den gikk nok til misso1960@hotmail.com .
  • Hej igen Anne lise!

    Vi har nu undersökt ditt ärende och kan se att din paket finns att hämta hos Eurocash i Svinesund, Skogar 8 är adressen dit. Ditt sändningsnummer är 4470773369. Glöm inte att ta med din legitimation. Vårt DHL-ombud har försökt att avisera dig på det nummer du har angivit men det kanske inte har fungerat. Tänk på att uppdatera din e-mailadress samt mobilnummer nästa gång du gör en beställning så ska allt fungera fint framöver.

    Lycka till och välkommen åter !

    Med vänlig hälsning,