Jag har valt att hämta mitt paket i butik, när kan jag hämta det?

Hej !

Vår butik kommer att skicka en avisering till dig via SMS så snart ditt paket finns klart att hämta.

Med vänlig hälsning,
Panduro

Kommentarer

  • Hur länge kan paketet ligga kvar innan man måste hämta det?
  • Hej Jenny!

    Tack för din fråga. Ditt paket ligger 14 dagar i vår butik innan det går i retur. Önskar du hämta det senare så bara hör av dig till oss eller butiken så lägger vi undan det längre.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning
  • Jag kan inte spåra mitt paket???
  • Hej Jennie!

    Tack för ditt inlägg. Vi kan se att ditt paket finns klart att hämta hos Coop Nära Torvalla. DHL har skickat en avisering till dig via SMS. Vi beklagar om den inte har nått dig. Här kommer ditt sändningsnummer 4601762125 och du kan spåra din paket här DHL

    Hör gärna av dig igen om något är oklart eller om du har fler frågor.

    Önskar dig en trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,