Jag har bytt mobilnummer, hur gör jag för att ändra mina uppgifter i kundklubben?

Hej!

Tack för en bra fråga. Så här gör du för att ändra ditt mobilnummer eller mejladress i kundklubben:

  • Gå in på Panduros hemsida
  • Logga in i kundklubben längt upp till höger på hemsidan med ditt "gamla" mobilnummer eller mejladress
  • Gå in under " Mina sidor" på vänster sida när du loggat in
  • Klicka på fliken " Mina uppgifter"
  • Skriv in ditt nya mobilnummer eller mejladress och tryck på  " spara".
  • Klart !
Lycka till !

Hälsningar från oss på Panduro
Panduro

Kommentarer

  • Hej!
    Har nytt mobilnummer.
    Kan inte ändra det då jag inte kommer inpå hemsidan, kommer inte ihåg mitt lösenord.
    Kan ni hjälpa mig?
    Gammalt mobilnummer: 0768871839
    Nytt mobilnummer: 0704532135

    hälsningar
    Ingrid Bernstrup
  • Hej Ingrid!
    Tack för att du hör av dig till oss. Du kan lätt och enkelt begära ett nytt lösenord på hemsidan om du anger den mejladress du har registrerat. Du hittar fliken längst upp till höger. Tänk på att titta även i din skräpkorg då återställningsmejl ibland landar där.

    Därefter gör du enligt ovan instruktion och kan ändra mobilnummer till ditt nya. P g a GDPR kan vi inte ändra i en persons uppgifter.

    Om det inte fungerar för dig så vänligen återkom. Vi kan då makulera ditt medlemskap och du kan göra en helt ny registrering.

    Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig.

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care