Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag är redan kundklubbsmedlem i butiken. Varför kan jag inte skapa webb-inlogg?

Hej !

Vad bra att du hör av dig !
  • Det är viktigt att samma mobilnummer som du uppgav i butik vid registreringen används vid inloggningen. 
  • Denna länk, Logga in första gången/Skapa inlogg ska du använda när du loggar in för första gången        
  • Har du fortsatt problem ta kontakt med oss på Customer Care så hjälper vi dig. Du når oss på  e-post: customercare@panduro.se eller telefon, 040-22 30 70.

Lycka till !

Med vänlig hälsning,


Kommentarer

  • Jag kan inte logga in hur jag än försöker får bara svaret att jag ska kolla antingen e post eller lösenord
    Annika
  • Hej Annika !

    Tack för att du kontaktar oss. Vi beklagar att du har problem med att logga in i kundklubben trots olika försök. Det låter som något tekniskt fel tyvärr.

    Vi behöver radera ditt konto för att du sedan ska kunna registera dig på nytt igen via länken på hemsidan, Logga in första gången

    Du kommer inte att missa några av våra fina erbjudande utan dessa får du precis som vanligt.

    Återkom till oss på e-mail: receptionen@panduro.se med ditt mobilnummer som du använt vid registreringen så kan vi fixa detta omgående.

    Vi ser fram emot att höra ifrån dig igen!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.