Jag är medlem sedan länge och har en inloggning, fungerar den fortfarande?

Hej!

Vad kul att du är en trogen Panduro-medlem!

När vi lanserade vår nya kundklubb togs alla "gamla" inloggningar bort och du behöver registrera dig igen.

Gå till skapa nytt inlogg och registrera dig.

Varmt välkommen till We are Panduro!

Panduro

Kommentarer

  • Jag gjorde det kom ändå inte in, fick hjälp av er så ni gjorde en kommer ändå inte logga in, väljer "glömt lösenord" men får aldrig något till mailen (kollar även skräpposten)
    kan inte göra en ny inloggning då min mail redan är registrerad

    mvh/
    Annica
  • Hej Annica!

    Vad bra att du kontaktar oss igen. Prova gärna igen att begära nytt lösenord så hoppas vi att det ska fungera. Vi har gjort en justering på ditt konto och nu ser allting rätt ut.

    Hör av dig igen om det uppstår problem för dig. Vi får i så fall radera ditt konto helt och hållet och du börjar om från start igen.

    Lycka till och ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • det fungerar fortfarande inte, får reklam mail men men inte för att återställa lösenordet :/

    mvh/
    Annica
  • Hej Annica!

    För att du ska få det hela att fungera igen har vi nu raderat ditt konto från kundklubben och du är välkommen att göra en helt ny inloggning här:
    Ny medlem

    Vi beklagar att du har haft dessa tekniska problem. När du får mejl ifrån oss titta gärna även i dina övriga mappar på ditt gmail-konto. Det kan hända att mejl hamnar under mappen " socialt" eller "kampanjer".

    Tack för ditt tålamod och välkommen igen till vår kundklubb " We are Panduro" !

    Lycka till !

    Med vänlig hälsning,