Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag ?

Hej!
För säkrast och snabbast hantering av din retur i samband med webb-order gör du så här :
  •  Fyll i returformulär
  • Bifoga returformulär och följesedel i försändelsen
  • Fäst retursedeln på försändelsen ( = gratis frakt)
  • Lämna in försändelsen på det utlämningsställe där du hämtat den
  • Om det är farligt gods är det ditt ansvar att märka upp det på försändelsen

Det går fint att använda samma emballage som du tog emot försändelsen i.

Med vänlig hälsning,

Panduro

Kommentarer

  • Hej!
    Om jag inte har kvar följesedeln hur gör jag då för att returnera ett onlineköp? Kan jag lämna tillbaka i butik?
  • Hej Linda!

    Tack för din fråga. Du kan i dagsläget inte göra en retur i butik när du gjort ditt köp online. Vi hjälper dig gärna med ny retursedel, bara hör av dig igen så kan vi maila ut en ny till dig eller skicka den per post om du inte har tillgång till en skrivare.

    Vi ser framemot att höra ifrån dig igen.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
  • Hej!
    Om det inte längre är öppet köp kan man ändå returnera en vara fraktfritt och få ett tillgodokvitto istället?
  • Hej igen Linda!

    Vi har tittat på din order och ser att du gjort ett köp i december. Är det detta köp som du vill returnera delar av ? I så fall kan vi återbetala dig även om det har passerat 30 dagar. Artiklarna måste vara oanvända och i originalförpackning för att öppet köp ska gälla. Meddela mig gärna om vi ska maila eller skicka ut en ny retursedel till dig? Det går bra att du kontaktar mig på receptionen@panduro.se så hjälper jag dig vidare.

    Önskar dig en fin eftermiddag!

    Med vänlig hälsning,