Hur länge har jag öppet köp?
Hej!
Du har alltid 30 dagars öppet köp när du handlar hos oss.
Med vänlig hälsning,
Du har alltid 30 dagars öppet köp när du handlar hos oss.
Med vänlig hälsning,
Följ inlägget
2
följare
Hur länge har man bytesrätt på julklappar?
Tack för en bra fråga. Vi har förlängd returrätt till 31 januari 2021 för köp gjorda mellan 13 november - 24 december 2020.
Som medlem i vår kundklubb " We are Panduro" gäller alltid öppet köp i 365 dagar.
Presentkort och specialtillverkade varor kan inte returneras. En vara som returneras ska vara oanvänd och i originalförpackning med etiketter kvar.
Varmt välkommen till våra butiker eller web-shopen!
Med vänlig hälsning,
Jag köpte 5 paket ( Blommor & Rh.stones 110p vit) , jag öpnade ett paket , men resten är kvar och de är fel köpt ( mitt fel) . Kan jag lämna tillbaka dessa till er eller till någon butik .
ordernur, 8577842/8169848
mvh
Amel Alkhouri
Tack för din fråga. Det går utmärkt att du gör din retur i någon av våra butiker. Förpackningarna ska vara oöppnade och i originalskick. Du fyller i den retursedel som fanns med i paketet när du tog emot det och lämnar därefter in varorna i butiken.
Din faktura hos Klarna kommer att bli justerad så snart din retur är registrerad hos oss.
Ha en fortsatt fin dag!
Med vänlig hälsning,
Mvh
Tack för en bra fråga. Som kundklubbsmedlem har du alltid 365 dagars öppet köp. Vi inväntar mer information kring vilken datum som ska gälla iövrigt för öppet köp av julklappar. Återkommer inom kort med mer information.
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi snart igen!
Med vänlig hälsning,
Mvh
Erika
Tack för din fråga. Som kundklubbsmedlem har du alltid öppet köp i 365 dagar. Du är medlem hos oss och det är vi glada för. Förpackningen ska vara obruten och du behöver ditt kvitto när du går tillbaka till butiken.
Varmt välkommen!
Med vänlig hälsning,
Tack för ditt inlägg. Återkom till oss med vilken mejladress du använde när du gjorde din beställning så mejlar vi gärna ut nya returhandlingar till dig. Du fyller därefter i returformuläret och lämnar in till närmsta DHL-ombud. Så snart din retur är registrerad hos oss kommer din faktura hos Klarna att uppdateras.
Den mejladress du skriver till oss på här hittar vi inte någon order på kanske du har använt en annan? Det går även bra att återkomma med det mobilnummer du angav vid din beställning.
Vänligen hör av dig till customerservice@panduro.se
Med vänlig hälsning,