Hur följer jag min leverans? Går det att göra?

Hur följer jag min leverans? Går det att följa?

Kommentarer

  • Hej Angelica!

    Tack för en bra fråga!

    Efter att du har lagt din order får du en orderbekräftelse till den
    e-mailadress som du använt när du beställde.

    När din order är skickad får du ett nytt e-mail med en spårningslänk där du kan följa ditt paket.

    Har du några frågor kring en specifik order är du välkommen att ta kontakt med oss på Customer Care, tfn 040-223070 eller e-mail customercare@panduro.se

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • Hej!
    Beställde varor hos er men har ej fått något bekräftelsemail.
    Däremot har redan fakturan från klarna kommit men inga varor.
    Med vänlig hälsning, Therese Nordin
    thenor74@gmail.com
  • Hej Therese!

    Tack för att du hör av dig till oss. När vi undersöker ditt ärende ser vi inte någon beställning i från mejladressen du anger så vi behöver kommer i kontakt med dig igen för att se vad som kan ha hänt. Vi är tacksamma om du vill återkomma med ditt ordernummer. Kan du ev ha använt någon annan mejladress?

    Ser framemot att höra ifrån dig igen.

    Med vänlig hälsning,