Hur blir jag medlem i kundklubben?

Hej!

Vad roligt att du vill bli medlem i vår kundklubb "We are Panduro"!

Våra duktiga butiksmedarbetare hjälper gärna till att registrera dig. Det går snabbt och du får inom kort ett sms i vilket du behöver fullfölja din ansökan. Det gör du genom att kryssa i och godkänna våra villkor samt komplettera med dina kontaktuppgifter. Tänk på att kryssa i att du vill ta emot SMS och e-mail ifrån oss så att vi kan skicka våra erbjudande till dig.

När det är gjort får du ditt första oemotståndliga erbjudande.

Det går också bra att registrera sig på hemsidan. Du hittar fliken längst upp till höger.

Varmt välkommen!
Panduro

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Tack för att du kontaktar oss. Vad roligt att du vill bli medlem i vår kundklubb " We are Panduro".

    För att bli medlem registrerar du dig lätt via hemsidan. Längst upp till höger på den svarta listen finns en flik som heter " Registrera dig". Tryck på den och följ instruktionerna så kommer du att höra ifrån oss när din registrering är klar.

    Bor du i närheten av en Panduro-butik går det också utmärkt att bli medlem där. Butikspersonalen hjälper dig gärna.

    Lycka till och varmt välkommen!

    Med vänlig hälsning,