Hur betalar jag mitt köp när jag handlar på nätet - Sverige?

Hej!

I samarbete med Klarna erbjuder vi nedan betalningsalternativ i Sverige:
* Faktura 14 dagar (0 kr i avgift)
* Delbetalning
* Kontokortsbetalning (Visa och Mastercard)
* Direktbetalning via bank (SEB, Handelsbanken, Nordea, Swedbank, Danske Bank, ICA Banken, Länsförsäkringar Bank, Skandia banken)

Med vänlig hälsning,

Panduro

Kommentarer

  • Jag gjorde nyss en beställning med ordernummer 7719020 och något gick fel så ni drog fraktkostnaden på 49kr dubbelt från mitt kortköp.
    Jag önskar få det åter på mitt kort snarast.
    Tack på förhand!
  • Hej Sindra!

    Tack för att du kontaktar oss. När vi undersöker din order ser vi endast 1 fraktavgift på 49 kr.

    Vi rekommenderar dig att ta kontakt med Klarna för ytterligare information då det är Klarna som ansvarar för våra fakturor.

    Här​​​ hittar du kontaktuppgfter till Klarnas kundservice. Du når dem på mejl, chatt eller telefon 08-12012010.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care
  • Hej!
    Vill beställa online och betala med presentkort men det verkar inte finnas en sådant alternativ vid betalning, trots att det står på själ va presentkortet att det ska funka.
    Tack på förhand!
  • Hej Nicole,

    Tack för ditt meddelande!
    Vi erbjuder inte betalning med presentkort online i dagsläget, vi hoppas kunna lansera detta innan årsskiftet.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,