Hobbyfärg -glasvänligt?

Jag har köpt hobbyfärg hos er, jag är osäker dock om de är gjorda eller funkar att måla på glas med? Dvs glas som ska klara disk
tack på förhand

Kommentarer

  • Hej Ronja!
    Tack för ditt mail.
    Vad heter färgen du köpt eller om du har artikel nummer?
    Mvh
    Malin
    Product Development
  • Den heter Hobbylack Gloss Basic
  • Hej Ronja!
    Hobbylack gloss är inte ämnat för glas, då behöver du använda Vitrea 160 (se vår hemsida).
    Hoppas detta var till hjälp annars hör gärna av dig igen.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development