Hjælp til køb af garn

Fandt dette på nettet, men ved ik hvilke er bedst og MINDST kradsefri:

Kradsefri garnkvaliteter
Garnkvaliteter som bambusgarn, mælkegarn, silkegarn, viskose garn og akrylgarn kradser som udgangspunkt ikke.
Min erfaring: merino uldgarn og alpaca uldgarn er afprøvet og det kan jeg SLET ikke have på.
Pris er ik vigtigt, vil bare så gerne have en lækker smart trøje. Kan mægtig god lide det udtryk, som alpaca uldgarn har, men den går ik.
På nettet kan jeg læse mig frem til, at mange skriver at mælkegarn er det bedste, hvis man har meget sensitiv hud.
Men er ny i garnverdnen og vil gerne have råd fra jer der forhandler garnet.
Glæder mig til at høre fra jer, på forhånd mange tak 😀
PS. Kan mælkegarn købes hos jer?

Mange hilsener

Lisette

Kommentarer

  • Hej Lisette!
    Tack för ditt mail.
    Vi har inget mjölk behandlat garn i vårt sortiment. Men har du provat Cotton Merino som är 70% bomull och 30% fin merinoull? Mjukt och härligt. Kanske du bor i närheten av en av våra butiker och kan känna på det?

    Lycka till och hoppas du kan hitta något som passar dig.
    Mvh
    Malin
    Product Development