Headband

Hej jag är i farten men att göra en bok från grunden och tänkte ge mig på att göra headband men vanlig sytråd är lite för tunn har ni någon bra tråd till detta gärna om ni har de i gul, blå och lilla?

Kommentarer

  • Hej Jimmy,
    Tack för din fråga!
    Tyvärr har vi endast vanlig sytråd i vårt sortiment. Jag tänker att någon slagt björntråd kanske kan passa till ditt projekt.
    De flesta sybehörsaffärer har stort utbud av denna typen av projekt

    MVH
    Helena
    Helena Product Developer