Porcelaine 150 i lösa färger?

Hej, jag vill måla över mönstret på min matservis och undrar hur man vet om den tål härding som ni rekommenderar. Läste även att ni rekommenderar porcelaine 150, och såg att det var 12*20ml olika färger, kan man köpa en färg bara, skulle vilja ha guld.
Tacksam för svar
Med vänlig hälsning,
Lena

Kommentarer

  • Hej Lena,
    Ja, Porcelaine 150 finns även ”löst” i guld. 249044. Tänk på att det inte går att måla på ytor på tallriken som kommer i kontakt med mat. Färgen kommer då att dels skäras sönder av besticken dels mjukna efter hand och lossna av fukten i maten. Allt som är riktigt porslin tål härdning i ugn i 150 grader

    Önskar dig en bra dag!
    Ingela

    Product Development