Hämta min beställning i butik, behöver jag ta med mig legitimation?

Hej!

Du behöver ta med dig din legitimation även om du hämtar ditt paket i någon av våra butiker. Det är av säkerhets skäl och lagstiftning som gör att vi inte lämnar ut några paket utan legitimation. Hämtar du paket åt någon annan behöver bådas legitimationer medtagas.

Trevlig dag!

Många hälsningar,
Panduro

Kommentarer

  • Hej!
    Jag skulle vilja köpa pusslet "Planeten jorden" 100 bitar. Jag är 70+ och skulle vilja hämta paketet utanför butiken i Lödde. Är detta möjligt?
    Med vänlig hälsning,
    Inger Carlsson
    inger.carlsson49@gmail.com
    Jag är medlem i Panduro
  • Hej Inger!

    Vad bra att du hör av dig till oss. Vår butik i Lödde har lagt undan pusslet till dig och hjälper dig gärna. Butiken kommer att ringa dig för att bestämma en tid som passar dig.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,