Kommer Panduro att ta in denna artikel till Halloween?

Har sett reklam på youtube och facebook om Jabberin' Jack en talande och sjunger pumpa! Den är från USA, Kommer företag Panduro ta in den till Halloween?  Mvh Kund Sandra Berntsson!

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Tack för att du hör av dig till oss. Tyvärr så kommer vi inte att ta in produkten som du efterfrågar, till denna Halloween. Men det kommer massor av andra roliga  nyheter.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development
  • I'm not sure how old this post it but I'm also interested in Jabberin Jack product - will it be available this year?
  • Hi Sasha,

    Thanks for your mail. This product will not be available this year. But we will search for it, so maybe for Halloween next year.

    Have a nice weekend!
    Kind regards, Annika
    Product Development