Måla/spraya smycke?

Hej!
Jag vill gärna ändra färg på mina silversmycken till guld färg. Jag söker endast efter en spray färg eller färg som ser mest guld liknande ut på metaller!

Kommentarer

  • Hej Dante,
    Tack för din fråga! Vi kan tyvärr inte rekommendera några av våra produkter till detta. Orsaken till det är att färgen måste vara godkänd för hudkontakt, vilket inte några av våra produkter är.

    Hoppas du får en fin dag!

    /Marcus
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs