Kan jag få mitt paket levererad till min hemadress och vad kostar det?

Hej, vad kostar det att få beställda varor skickade hem?

Kommentarer

  • Hej Iréne!

    Tack för en bra fråga. I dagsläget har vi inte möjlighet att erbjuda leverans direkt hem till dig. Du kan däremot beställa ditt paket med leverans till DHL:s utlämningsställe i närheten av din adress.

    Fri frakt vid order över 599 kr annars kostar det 49 kr.

    Trevlig helg och välkommen med din beställning!

    Mvh, Kerstin