Varför kan jag inte välja Örebro-butiken som leveransställe?

Hej, ville beställa grejor och hämta dem i Marieberg, Örebro men butiken finns inte med i listan?

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Tack för din fråga. Butiken i Örebro är en partner-butik till oss och inte egen Panduro-butik därav går det i dagsläget inte att via e-shopen välja Örebro som leveransställe. Däremot får du gärna kontakta butiken och be dem ta hem de artiklar du önskar. De hjälper dig gärna. Då gör du en överenskommelse direkt med butiken.

    Vi önskar dig en fin dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,