Har ni flera färger för dragspelspapper? (Honeycombpaper)

Har ni flera färger än vit för dragspelspapper? (Honeycombpaper)
Jag vill gärna köpa i grön färg

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Tyvärr så har vi inte fler färger i denna produkt. Men vi tar med ditt önskemål i våra tankar för kommande sortiment.

    Önskar dig en fin dag!

    MVH Annika
    Product Development
  • Hej! Jag handlar en del hos er. Fick mitt paket och till min förvåning är hela kartongen full med utspilld färg när jag öppnar, kommer på vårt köksbord mm .Jag skulle ha det till ett projekt och passade på när det var rea.
  • Hej Marie!

    Tack för att du kontaktar oss och vi beklagar verkligen det som hänt. Vad jag kan se är du redan i kontakt med oss och fått hjälp, stämmer det?

    Annars hör av dig igen så hjälper vi dig vidare.

    Ha en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,