Finns start/repair kit smycken 259,90 kr på lager eller ej?

Hej! Står att det ska finnas 36 st på webblager av denna produkten och den går att lägga i korgen men när man ska gå vidare till kassan står det att den är slut i webblager och den plockas bort. Finns den eller finns den inte? Om den är slut, kommer den snart igen?

Kommentarer

  • Hej Karin,
    Tack för din fråga.
    Vad jag kan se så finns den inte på lager just nu. Produkten kommer komma in på lager igen i mitteln av december.
    Ha en bra dag!
    Helena Product Developer