Färger på julpapper

Hej

Ni har två nya fantastiska jul inslagspapper (röd och grön färg).

Jag undrar, är det samma färg på båda sidor eller är det en annan färg på "insidan"?

Mvh christoffer

Kommentarer

  • Hej Christoffer,

    Tack för ditt mejl. Vad roligt att du gillar våra nya papper.
    Om det är 260296 och 260288 som du menar, så är de tryckta på naturpapper. Så de är grönt eller rött på ena sidan och naturfärgat på baksidan.

    Ha en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development